Tämä elementti näkyy niin kauan kunnes käyttäjä klikkaa linkkiä tai ruksia.
Sairauden sattuessa voit olla yhteydessä Finla Työterveyteen asiakaspalvelun palveluaikoina puhelimitse tai OmaFinla-sovelluksen kautta. Voit myös varata vastaanottoajan verkkosivujen kautta.
Palveluaikojen ulkopuolella ja akuutissa tilanteessa olethan yhteydessä päivystysapuun numeroon 116117. Palvelu on maksuton ja avoinna ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa (03) 256 39555:
ma-to klo 7:00-18:00
pe klo 7:00-16:00
la-su 10:00-14:00
Jos puheluusi ei vastata muutaman minuutin sisällä, voit jättää takaisinsoittopyynnön. Maksimijonotusaika on 6 min, jonka jälkeen järjestelmä tekee sinulle automaattisesti takaisinsoittopyynnön. (Huom! automaattinen takaisinsoittopyyntö ei tunnista salaista puhelinnumeroa)
Jättämällä soittopyynnön sinun ei tarvitse jäädä odottelemaan linjoille vaan hoitajamme soittavat sinulle takaisin kun paikkasi jonossa tulee. Takaisinsoiton ajankohta riippuu täysin hoidettavista asioista: puhelut voivat kestää muutamasta minuutista jopa kymmeniin minuutteihin.
Kiireisin aika asiakaspalvelussamme on aina maanantaiaamu ja -aamupäivä. Jos asiasi ei ole kiireellinen, kannattaa asiakaspalveluun soittaa jonain muuna hetkenä. Asiakaspalvelumme hoitaa myös OmaFinlan päivystyschattiä.
Nettiajanvarauksemme on oireperusteinen, eli valitsemalla oireesi, nettiajanvaraus ohjaa sinut varaamaan oikean mittaisen ajan oikealle asiantuntijalle. Turvallisen asioinnin takaamiseksi sisäänkirjautuminen tapahtuu joko pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Puhelinvastaanotto hoitajalle virustaudin oireissa
Finlan nettiajanvaraukseen on lisätty uusi ajantyyppi: puhelinvastaanotto hoitajalle virustaudin oireissa. Jos sinulla on siis esim. yskä, kuume hengitystieoireita tai vatsaoireita, voit varata puhelinajan suoraan nettiajanvarauksen kautta ilman yhteyttä asiakaspalveluumme.
OmaFinlassa voit olla vaivattomasti ja tietoturvallisesti yhteydessä työterveyshuoltoon. Palveluun kirjaudutaan aina pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. OmaFinla löytyy myös mobiilisovelluksena puhelimesi sovelluskaupasta! Palvelu on käytössä niillä asiakkailla, joiden työnantaja on tehnyt etäpalvelusopimuksen kanssamme.
OmaFinlasta löydät seuraavat palveut:
Huomioitavat asiat etäpalveluiden käytössä:
Ajat voi peruuttaa nettiajanvarausjärjestelmässä tai soittamalla asiakaspalveluumme puh. (03) 256 39555. Yksilöajanvarauksen, palaverin tai vastaavan peruuttaminen tulee tehdä edelliseen arkipäivään kello 16.00 mennessä.
Mikäli ajan varannut työntekijä jää saapumatta sovitulle tapaamiselle/ei vastaa varaamaansa puhelinvastaanottoon, peruuttamatta sitä edellisenä päivänä, on asiakasyritys velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen peruskäynnin hinnan peruuttamattomasta käynnistä.